top of page
Image by Immo Wegmann

W trzech prostych krokach:

1️⃣ZAMÓW

Złóż zamówienie w naszym sklepie. To najszybsza i najwygodniejsza droga do realizacji usług. Nie ma konieczności opłacenia usług z góry by złożyć zamówienie. Informacje na temat metod płatności znajdziesz na stronie płatności ⤴️.

Zamówienie internetowe pozwala zagwarantować dostępność danej usługi i czas jej realizacji, upraszcza procedurę wysyłki, naprawy i ewentualnej naprawy gwarancyjnej. Nie przyjmujemy telefonicznych zamówień.

 

W coffeexpress.pl dostępne są dwa rodzaje ofert:

🟧 Oferta regeneracji części

Zamawiasz - demontujesz - wysyłasz - my naprawiamy i odsyłamy.

🟪 Oferta zregenerowanych części (z kaucją zwrotną na wymianę)

Zamawiasz - my wysyłamy - wymieniasz - odsyłasz uszkodzoną. To oferta kaucją zwrotną, zwracaną po odesłaniu niesprawnej części. Więcej informacji w szczegółach danej oferty.

 

A może chcesz załatwić sprawę "na miejscu"? Nie ma problemu. Złóż zamówienie i wybierz opcję odbioru osobistego. Więcej informacji na stronie DOSTAWA 📦

💬 W razie problemów ze złożeniem zamówienia wybierz kontakt przez firmowy chat dostępny po prawej dolnej stronie ekranu.

☎️ W razie pytań technicznych odnośnie naprawy zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

2️⃣ZDEMONTUJ

➡️ Tuż po złożeniu zamówienia otrzymasz mailowe potwierdzenie wraz z linkiem do instrukcji w PDF, niezależnie od rodzaju oferty 🟧,🟪.

🕑 Potwierdzenie jest wysyłane automatycznie, maksymalnie w ciągu 30 minut od złożenia zamówienia.

💡 jeśli obawiasz się samodzielnego demontażu ekranu możesz wysłać do nas cały ekspres. W takim wypadku oferujemy darmowy podstawowy przegląd 🙂 Więcej informacji w sekcji ODEŚLIJ⤵️

☎️ W razie problemów z demontażem części zachęcamy do kontaktu telefonicznego.

3️⃣ODEŚLIJ

🟧 Jeśli zakupiono usługę regeneracji części prosimy o nadanie przesyłki na dane podane w mailu potwierdzającym zamówienie.

➡️ W przypadku wysyłki ekspresów do kawy:
Istnieje możliwość wysyłki przez Paczkomat - maksymalne wymiary pudełka nie mogą przekraczać: 41×38×64 cm, a maksymalna waga: 25 kg. Koszt ok. 15 zł za pomocą serwisu Furgonetka.

🟪 Jeśli zakupiono zregenerowaną część (oferta z kaucją), po udanej wymianie użyj dołączonej etykietki zwrotnej, by odesłać niesprawną.

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

FAQ

  • Co oznacza wysyłka z kaucją?
    Nie musisz wysyłać do nas uszkodzonej części i czekać na naprawę. Po wybraniu metody z kaucją zwrotną to my najpierw wysyłamy do Ciebie już zregenerowaną część, a Ty odsyłasz do nas swoją uszkodzoną dopiero po wymianie. Masz na to aż 14 dni. Możesz w tym celu użyć już przygotowanej specjalnie dla Ciebie etykietki zwrotnej, znajdującej się w paczce, która pomniejszy wartość zwracanej kaucji o 10 zł lub nadać paczkę na adres podany w szczegółach zamówienia. W ciągu maksymalnie 72h wyślemy zwrot kaucji po tym jak trafi do nas Twój stary moduł. Oferta z kaucją nie zawsze jest dostępna. Dostępność oferty z kaucją i jej wysokość sprawdzisz w sklepie.
  • Czy muszę podawać kod Paczkomatu?
    Podczas składania zamówienia w przypadku wyboru wysyłki za pomocą Paczkomatów możesz podać kod paczkomatu, do którego ma trafić przesyłka. Jeśli pominiesz ten krok, Twoja przesyłka trafi do najbliższego Paczkomatu według podanego adresu wysyłki. Na chwilę obecną z przyczyn technicznych nie oferujemy możliwości wyboru Paczkomatu odbiorczego za pomocą mapy, ale pracujemy nad tym 🙂 Tu sprawdzisz swój najbliższy paczkomat: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
  • Czy płatności kartą są bezpieczne?
    Płatności elektroniczne są zawsze przetwarzane przez wyspecjalizowanego zewnętrznego dostawcę systemu płatności i tak jak każdy inny sklep internetowy nie mamy technicznej możliwości wglądu do danych płatności.
  • Ile czasu trwa naprawa? Jaki jest czas realizacji?
    Czas naprawy jest opisany w specyfikacji danego produktu w sklepie w sekcji czas realizacji. Zazwyczaj trwa 1-2 dni robocze.
  • Strona nie wczytuje się
    Jeśli występują problemy z działaniem strony, albo jakieś elementy nie mogą się poprawnie załadować prosimy o chwilę cierpliwości. Jeśli problemy nie ustępują prosimy o kontakt, na przykład poprzez wiadomość na chacie.
  • Jak zdemontować część?
    Instrukcje demontażu znajdziesz na stronie coffeexpres.pl./informacje. Wymagane jest zalogowanie się, by uzyskać dostęp. Ponieważ nasza strona jest jeszcze w trakcie budowy, kolejne instrukcje będą sukcesywnie dodawane.
  • What is an FAQ section?
    An FAQ section can be used to quickly answer common questions about you or your business, such as “Where do you ship to?”, “What are your opening hours?” or “How can I book a service?” It’s a great way to help people navigate your site and can even boost your site’s SEO.
Wyślij
bottom of page