top of page
Image by Immo Wegmann

ZDEMONTUJ I ODEŚLIJ

ZAMÓW

Złóż zamówienie w naszym sklepie. To najszybsza i najwygodniejsza droga do realizacji usług. Nie ma konieczności opłacenia usług z góry by złożyć zamówienie. Informacje na temat metod płatności znajdziesz w sekcji OPŁAĆ ⤵️

Zamówienie internetowe pozwala zagwarantować dostępność danej usługi i czas jej realizacji, upraszcza procedurę wysyłki, naprawy i ewentualnej naprawy gwarancyjnej. Nie przyjmujemy telefonicznych zamówień.

 

W coffeexpress.pl dostępne są dwa rodzaje ofert:

🟧 Oferta regeneracji części.

🟪 Oferta zregenerowanych części.

🟧 Oferta zregenerowanych części to oferta z tzw. kaucją zwrotną, zwracaną po odesłaniu niesprawnej części (oznaczenie w sklepie "z kaucją".) Więcej informacji znajdziesz w szczegółach danej oferty.

🟧,🟪 Chcesz załatwić sprawę "od ręki"? Nie ma problemu. Złóż zamówienie i wybierz opcję odbioru osobistego. Więcej informacji w sekcji DOSTAWA ⤵️

💬 W razie problemów ze złożeniem zamówienia lub demontażem części zachęcamy do kontaktu poprzez czat dostępny w prawnym dolnym rogu strony.

2️⃣ZDEMONTUJ

📖 instrukcja demontażu modułu ekranu do ekspresu Nivona:

💡 jeśli obawiasz się samodzielnego demontażu ekranu możesz wysłać do nas cały ekspres. W takim wypadku oferujemy darmowy podstawowy przegląd 🙂 Więcej informacji w sekcji ODEŚLIJ⤵️

💬 W razie problemów z demontażem części zachęcamy do kontaktu poprzez czat widoczny w prawnym dolnym rogu strony.

3️⃣ODEŚLIJ

🟪 Jeśli zakupiono zregenerowaną część (z kaucją), po udanej wymianie użyj dołączonej etykietki zwrotnej, by odesłać niesprawną, lub odeślij na dane podane poniżej.

🟧 Jeśli zakupiono usługę regeneracji części (usługa) prosimy o nadanie przesyłki na poniższe dane:

1. Paczkomaty inPost

 

coffeexpress.pl
kontakt@coffeexpress.pl
Paczkomat InPost: KRA342M (Podbipięty, Kraków)

tel. 792175692

📦Nadaj najszybciej i najtaniej za pomocą serwisu furgonetka.pl (pod tym linkiem dane odbiorcy są już uzupełnione).

📦 Nadaj na stronie inpost.pl/SzybkieNadania

📦 Nadaj aplikacji mobilnej inPost

albo

2. Punkt DPD PickUp

coffeexpress.pl
kontakt@coffeexpress.pl
Punkt: PL88597 (Podbipięty, Kraków)
tel. 7921
75692
 

📦Nadaj najszybciej i najtaniej za pomocą serwisu furgonetka.pl (pod tym linkiem dane odbiorcy są już uzupełnione).

📦Nadaj na stronie: nadaj.dpd.com.pl

➡️ W przypadku wysyłki ekspresów do kawy:

Istnieje możliwość wysyłki przez Paczkomat - maksymalne wymiary pudełka nie mogą przekraczać: 41×38×64 cm, a maksymalna waga: 25 kg. Koszt ok. 15 zł za pomocą serwisu Furgonetka.

➡️ W przypadku braku możliwości nadania przesyłki przez Paczkomaty lub DPD można nadać przesyłkę w tradycyjny sposób na adres:

coffeexpress.pl
ul. Odmętowa
88H

31-979 Kraków
kontakt@
coffeexpress.pl
tel. 792 175
692

⚠️ Przy nadawaniu paczki prosimy nie pomijać pola adresu mailowego ani numeru telefonu! Umożliwi to śledzenie przesyłki.

 

⚠️ Uprzejmie prosimy o nienadawanie przesyłek za pomocą Poczty Polskiej.Doręczenie paczki zazwyczaj kończy się wystawieniem tzw. awizo-widmo. Pamiętaj, że w przeciwnym wypadku robisz to na własną odpowiedzialność - awizowana paczka nie zostanie odebrana z placówki Poczty Polskiej.

NAJCZĘSTSZE PYTANIA

FAQ

  • Co oznacza wysyłka z kaucją?
    Nie musisz wysyłać do nas uszkodzonej części i czekać na naprawę. Po wybraniu metody z kaucją zwrotną to my najpierw wysyłamy do Ciebie już zregenerowaną część, a Ty odsyłasz do nas swoją uszkodzoną dopiero po wymianie. Masz na to aż 14 dni. Możesz w tym celu użyć już przygotowanej specjalnie dla Ciebie etykietki zwrotnej, znajdującej się w paczce, która pomniejszy wartość zwracanej kaucji o 10 zł lub nadać paczkę na adres podany w szczegółach zamówienia. W ciągu maksymalnie 72h wyślemy zwrot kaucji po tym jak trafi do nas Twój stary moduł. Oferta z kaucją nie zawsze jest dostępna. Dostępność oferty z kaucją i jej wysokość sprawdzisz w sklepie.
  • Czy muszę podawać kod Paczkomatu?
    Podczas składania zamówienia w przypadku wyboru wysyłki za pomocą Paczkomatów możesz podać kod paczkomatu, do którego ma trafić przesyłka. Jeśli pominiesz ten krok, Twoja przesyłka trafi do najbliższego Paczkomatu według podanego adresu wysyłki. Na chwilę obecną z przyczyn technicznych nie oferujemy możliwości wyboru Paczkomatu odbiorczego za pomocą mapy, ale pracujemy nad tym 🙂 Tu sprawdzisz swój najbliższy paczkomat: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
  • Czy płatności kartą są bezpieczne?
    Płatności elektroniczne są zawsze przetwarzane przez wyspecjalizowanego zewnętrznego dostawcę systemu płatności i tak jak każdy inny sklep internetowy nie mamy technicznej możliwości wglądu do danych płatności.
  • Ile czasu trwa naprawa? Jaki jest czas realizacji?
    Czas naprawy jest opisany w specyfikacji danego produktu w sklepie w sekcji czas realizacji. Zazwyczaj trwa 1-2 dni robocze.
  • Strona nie wczytuje się
    Jeśli występują problemy z działaniem strony, albo jakieś elementy nie mogą się poprawnie załadować prosimy o chwilę cierpliwości. Jeśli problemy nie ustępują prosimy o kontakt, na przykład poprzez wiadomość na chacie.
  • Jak zdemontować część?
    Instrukcje demontażu znajdziesz na stronie coffeexpres.pl./informacje. Wymagane jest zalogowanie się, by uzyskać dostęp. Ponieważ nasza strona jest jeszcze w trakcie budowy, kolejne instrukcje będą sukcesywnie dodawane.
  • What is an FAQ section?
    An FAQ section can be used to quickly answer common questions about you or your business, such as “Where do you ship to?”, “What are your opening hours?” or “How can I book a service?” It’s a great way to help people navigate your site and can even boost your site’s SEO.
bottom of page